سبد خريد

عکس مقاله دوربین مداربسته بی سیم

دوربین مداربسته بی سیم نوعی دوربین امنیتی همه کاره است که در محیط های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به دوربین‌های مداربسته سیمی دارند و برای استفاده در محیط‌های مختلف مناسب‌تر هستند. مدل‌های مختلفی از این دوربین نیز وجود دارند که در کاربری‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا با دوربین مداربسته رومیزی و کاربردهای آن آشنا شوید. این مقاله توسط شرکت ایران الکترونیک تهیه شده است و شما میتوانید برای درخواست نصب و خرید دوربین مداربسته از طریق وب سایت این شرکت اقدام فرمایید.

عکس دوربین مداربسته بی سیم

…:::: مقاله پیشنهادی : مزایا و معایب دوربین مداربسته سیم کارتی ::::…

مشخصات و مزایای انواع دوربین مداربسته بی سیم

دوربین های امنیتی بی سیم، بسته به کاربرد مورد نظر دارای مشخصات مختلفی هستند. در اینجا برخی از مشخصات رایجی که ممکن است در دوربین های امنیتی بی سیم پیدا کنید آورده شده است:

  • کیفیت تصویر بالا

کیفیت تصویر نسل‌های جدید دوربین مداربسته بی‌سیم، بسیار مناسب بوده و تشخیص جزئیات را راحت می‌کنند. امروزه شما می‌توانید انواع دوربین مداربسته را در کیفیت‌های hd، full hd و k4 خریداری کنید‌. البته هر چه کیفیت بالاتر باشد، ممکن است که آن دوربین قیمت بیشتری نیز داشته باشد.

عکس کیفیت تصویر بالا دوربین مداربسته بی سیم

  • قابلیت دید در شب دوربین مداربسته بی‌ سیم

از دیگر مشخصات و مزیت‌های نسل‌های جدیدتر دوربین مداربسته بی‌‌سیم، قابلیت دید در شب است. به کمک این قابلیت، دوربین‌ها می‌توانند به راحتی در ساعات تاریکی شب به فیلمبرداری خود از محیط ادامه دهند. البته این تصویربرداری با کیفیت بسیار بالایی همراه بوده و همانند ساعات روشنایی روز، امکان تشخیص جزئیات فراهم است. بدین منظور که امکان تشخیص جزئیات تصاویر، به راحتی میسر است.

عکس قابلیت دید در شب دوربین مداربسته بی سیم

  • وجود گزینه‌های مختلف در منبع تغذیه

گزینه‌های مختلفی از نظر منبع تغذیه انرژی برای انواع دوربین مداربسته بی‌سیم وجود دارند. از جمله آنها می‌توان به ارتباط مستقیم با برق شهری از طریق کابل برق، باتری پرتابل و استفاده از نور خورشید به کمک پنل خورشیدی نصب شده بر روی دوربین اشاره کرد. دوربین‌های مداربسته خورشیدی برای استفاده در محیط‌های بیرون از منزل و در زیر نور آفتاب بسیار کاربردی هستند.

این دوربین‌ها می‌توانند انرژی مورد نیاز ساعات شبانه روزی خود را از نور خورشید روزانه دریافت کنند. برخی دوربین‌های مداربسته بی سیم که قرار است به عنوان یک دوربین قابل حمل مورد استفاده قرار بگیرند، دارای یک باتری بر روی خود هستند. دوربین‌های ساده‌تر هم به طور مستقیم از طریق کابل برق به شبکه برق سراسری متصل می‌شوند.

  • قابلیت پیشرفته تشخیص حرکت

یک قابلیت بسیار مهمی که در نسل‌های جدید دوربین مداربسته بی‌سیم به عنوان یک ویژگی استاندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد، قابلیت تشخیص حرکت است. در ساعاتی که در منزل و یا محیط مورد نظر قرار ندارید، این قابلیت دوربین مداربسته بسیار به کار می‌آید. به کمک این قابلیت در صورتی که هرگونه حرکت انسانی یا حیوان در محیط تشخیص داده شود، این تحرکات به کمک اعلان خطر به صاحبان اطلاع داده می‌شود.

در یک حالت فیلمبرداری می‌توان به گونه‌ای دستگاه را تنظیم کرد که دستگاه تا زمان تشخیص حرکت در حالت استندبای باقی بماند و هیچگونه فیلمبرداری انجام ندهد. در صورتی که حرکتی در محیط تشخیص داده شود، دوربین فعال شده و اقدام به فیلمبرداری و عکسبرداری نماید. با این قابلیت حافظه دستگاه از فیلم‌های خالی پر نمی‌شود.

عکس baby cam دوربین مداربسته بی سیم

  • ارتباط صدای دو طرفه

امکان ارتباط صدای دو طرفه در نسل‌های جدید دوربین مداربسته بی سیم وجود دارد که به کمک آن می‌توان صدای محیط را به راحتی از راه دور مورد شنود قرار داد. همچنین در شرایط اضطراری می‌توان صدای خود را در آن محیط پخش کرد و به ارتباط با افراد پرداخت.

  • بدون نیاز به دستگاه ضبط تصاویر و سیم کشی

مدل‌های جدید دوربین مداربسته بی سیم به هیچ گونه دستگاه ضبط تصاویر مانند DVR و NVR نیاز ندارند. می‌توان یک عدد کارت حافظه نصب کرد و یا اینکه این حافظه ذخیره سازی به صورت استاندارد بر روی آنها نصب شده است. در این حالت، دستگاه به طور مستقل اقدام به ضبط فیلم و تصویر می‌کند. همچنین هیچگونه سیم کشی برای دستگاه خاصی مورد نیاز نیست. تنها سیمی که ممکن است از یک دوربین مداربسته بی سیم خارج شده باشد، کابل برق تغذیه دوربین است.

  • کنترل از راه دور از طریق نرم‌افزار موبایل

حتماً با خود می‌پرسید که اگر هیچگونه دستگاه DVR و یا NVR برای دوربین مداربسته بی سیم مورد نیاز نباشد، پس مدیریت این دوربین‌ها چگونه خواهد بود؟ پاسخ این است که این دوربین‌ها به کمک نرم‌افزار مدیریتی که در تلفن همراه کاربران نصب می‌شود، مدیریت می‌شوند. به کمک این نرم‌افزارها می‌توانید تنظیمات دوربین را تغییر دهید و به تصاویر و ویدیوهای دوربین از راه دور دسترسی پیدا کنید.

  • مقاومت دوربین مداربسته بی‌ سیم در برابر آب و هوا

یکی دیگر از قابلیت‌های مفید برای دوربین مداربسته بی سیم که قرار است در محیط بیرون مورد استفاده قرار بگیرد، مقاومت در برابر تغییرات آب و هواست. این دوربین‌ها باید در شرایط بارانی، رطوبت و گرد و غبار مقاومت داشته باشند تا بتوانند به عملکرد بهینه خود در محیط بیرون ادامه دهند.

عکس مقاومت دوربین مداربسته بی‌ سیم در برابر آب و هوا

امکان لینک شدن با دوربین‌های مداربسته بی سیم

از دیگر ‌مزیت های استفاده از دوربین مداربسته بی سیم، قابلیت لینک شدن با سایر دوربین‌ها در یک شبکه محلی است. برای مدیریت این دوربین‌ها می‌توان از یک دستگاه NVR استفاده کرد.

  • نصب بسیار آسان

نصب دوربین مداربسته آسان و راحت است. شما می‌توانید این دوربین را در هر محیطی که مد نظر دارید، بنا به مدل آنها نصب کنید. حتی می‌توانید این دوربین‌ها را به جای دست روی دیوار، به صورت پرتابل قرار دهید و از قابلیت‌های آن استفاده کنید. این قابلیت مخصوصاً برای مراقبت از کودکان به کار می‌رود که اصطلاحا به این دوربین‌ها، دوربین مداربسته مخصوص کودک یا baby cam گفته می‌شود.

عکس دوربین مداربسته بی سیم پرتابل

خرید دوربین مداربسته بی سیم از فروشگاه ایران الکترونیک

در این مقاله شما را با دوربین مداربسته بی سیم، مشخصات و کاربردهای آن آشنا کردیم. این دوربین ها امکان استفاده در محیط های مختلف را دارند و با خرید آن ها می توانید به پایش کامل محیط بپردازید. در پایان در صورتی که به خرید پرفروش ترین دوربین مدار بسته تمایل دارید، می توانید خرید خود را از فروشگاه ایران الکترونیک انجام دهید.

محصولات این فروشگاه تماما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و با خرید این محصولات، از خدمات پشتیبانی کارشناسان ما بهره مند می شوید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت، تماس بگیرید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X