سبد خريد

بنر مقاله پرفروش ترین دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته به عنوان یکی از مهم ترین سیستم های امنیتی، نقش مهمی در امنیت مکان های عمومی و خصوصی دارند. در حال حاضر شرکت های زیادی اقدام به تولید و طراحی تجهیزات امنیتی از جمله دوربین های مدار بسته می کنند. این دوربین در مدل های متنوعی تولید می شوند و کاربردهای مختفی دارند. ما در ایران الکترونیک در این مطلب یکی از بهترین برندهای دوربین مدار بسته موجود در بازار و ویژگی های آن را معرفی می کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. 

بهترین برند دوربین مداربسته

برند داهوا یکی از بهترین دوربین های مدار بسته چینی است که از سال 2001 میلادی شروع به تولید دوربین مدار بسته کرده است. در حال حاضر، 35 کشور مختلف در کل دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در حال فعالیت هستند. این برند که یکی از بهترین برندهای دوربین مدار بسته است، در سال 2016 در میان 50 دوربین، چهارمین برند محبوب در دنیا شد. این شرکت چینی موفق شد برای اولین بار، سیستم ضبط کننده تصاویر دیجیتال را با 8 کانال طراحی کند. کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد دوربین های این شرکت موجب شد تا دوربین های این کمپانی به سرعت در کل دنیا شناخته شوند. 

آشنایی با ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا

یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین های مدار بسته داهوا، سیگنال تصویری پر قدرت و امکان مشاهده تصاویر از راه دور است. این دوربین ها در امامن مختلف قابل نصب هستند و با وجود داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارند. در ادامه به سایر ویژگی های دوربین داهوا اشاره می کنیم. 

  • تکنولوژی ساخت

بهترین و پرفروش ترین دوربین های مدار بسته داهوا را از نظر تکنولوژی ساخت می توان به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم کرد. دوربین های آنالوگ این کمپانی، از نظر تکنولوژی، قدیمی تر هستند. این دوربین ها برای انتقال تصاویر از کابل های سیال استفاده می کنند. دوربین های تحت شبکه داهوا، با استفاده از اینترنت، به ضبط و پخش تصاویر می پردازند.  

  • قابلیت دید در شب

مهم ترین ویژگی دوربین مدار بسته داهوا، ضبط تصاویر با کیفیت در فضاهای تاریک و کم نور است. این دوربین تمام رویدادهای محیط را در طول شبانه روز با کیفیتی عالی ضبط می کند. قابلیت دید در شب در حقیقت یکی از بهترین ویژگی های دوربین داهوا است که در بهترین دوربین های مدار بسته داهوا استفاده شده است. 

  • فناوری و فضای ذخیره سازی

دوربین های مدار بسته داهوا از نظر فضای ذخیره سازی، در انواع NVR، DVR، XVR موجود هستند. این دوربین ها همچنین دارای فضای ابری هستند و با توجه به فناوری به کار رفته در دوربین استفاده می شوند. 

  • فناوری ضبط صدا

تعداد زیادی از دوربین های پرفروش داهوا، قابلیت ضبط انواع صدا با کیفیت عالی را دارند. این قابلیت در فضاهایی که امنیت آنها اهمیت زیادی دارد، بسیار قابل توجه است. 

  • کیفیت بالای تصویر

کیفیت تصاویر در بهترین مدل های دوربین های داهوا از 1 تا 8 مگاپیکسل است. این دوربین ها تصاویر ضبط شده را با بهترین وضوح نشان می دهند. 

قابلیت های مهم دوربین مدار بسته داهوا

دوربین مدار بسته داهوا مجهز به قابیت های بی شماری از جمله فناوری IVS است. IVS یک الگوریتم پیشرفته برای آنالیز کردن محیط است که از قابلیت های بی نظیر دوربین مدار بسته داهوا محسوب می شود. این دوربین همچنین تصاویر چهره را به سرعت ضبط می کند و آنها را به سرور می فرستد. فناوری IVS در دوربین داهوا موجب می شود در صورت بروز هر گونه مشکل در دوربین، پیام هشدار ارسال شود. در ادامه سایر قابلیت های این دوربین پرفروش را بررسی می کنیم.

  • قابلیت اتصال به شبکه: دوربین مدار بسته داهوا به راحتی به انواع شبکه های بی سیم و سیم دار مانند شبکه های اینترنتی متصل می شود. این دوربین قابلیت اتصال به شبکه های مختلف از جمله WIFI، HTTP،IP و TCP را دارد. عملکرد این دوربین با اتصال به این شبکه ها ارتقا پیدا می کند. 
  • سازگاری با سیستم های امنیتی: یکی از بهترین راهکارهای امنیتی برای افزایش عملکرد دوربین های مدار بسته، قابلیت اتصال آنها به سایر دستگاه های امنیتی است. تمام دوربین های مدار بسته داهوا، دارای قابلیت اتصال به سایر سیستم های امنیتی هستند. به این ترتیب دوربین های این شرکت، جزء بهترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار محسوب می شوند.
  • مجهز به نرم افزارهای مدیریتی: مهم ترین ویژگی دوربین مدار بسته داهوا که آن را تبدیل به بهترین دوربین مدار بسته کرده است، قابلیت کنترل آن با نرم افزارهای مدیریتی است. نرم افزار مدیریتی Video Management Software این امکان را به شما می دهد تا از راه دور امکان کنترل تنظیمات این دوربین را داشته باشید. همچنین می توانید با این نرم افزار، داده های ضبط شده توسط این دوربین را از راه دور ببینید.
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف: از آنجایی که دوربین های مدار بسته در شرایط آب و هوایی مختلف و برای کاربردهای گوناگون نصب می شوند، باید داری بدنه مقاومی باشند. طراحی و ساخت دوربین های مدار بسته داهوا به گونه ای است که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی دارند. به این ترتیب رطوبت و گرمای زیاد و تغییرات جوی، تغییری در عملکرد این دوربین ایجاد نمی کند و موجب خراب شدن قطعات آن نمی شود.

جمع بندی

شرکت داهوا یکی از معتبرترین و بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید دوربین های مدار بسته است و خریداران زیادی در سراسر دنیا دارد. دوربین های داهوا از نظر شکل ظاهری به سه دسته دام، اسپید دام و بولت تقسیم می شوند. هر کدام از این دوربین ها با توجه به شکل ظاهری و نوع کاربرد، برای فضای داخلی یا خارجی مناسب هستند. دوربین های اسپید دام داهوا، با توجه به داشتن قابلیت چرخش، از بهترین و پرفروش ترین دوربین های مداربسته این برند محسوب می شوند.

در این مطلب در مورد یکی از بهترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار و قابلیت های آن صحبت کردیم. امیدواریم با خواندن این طلب بتوانید بهترین مدل دوربین داهوا را برای خود انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوربین با کیفیت، به بخش کامنت ها یا شماره های موجود در سایت مراجعه کنید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X