سبد خريد

بنر راهنمای خرید آیفون تصویری

برای خرید آیفون تصویری باید به نکاتی همچون تعداد واحدها، شرایط کلی ساختمان و همچنین بودجه ای که برای این کار در نظر دارید، توجه کنید. در گذشته رنگی بودن صفحه نمایش آیفون تصویری و حافظه آن یک آیتم خاص محسوب می شد. در حال حاضر همه آیفون ها رنگی هستند و بیشتر آنها کارت حافظه برای ذخیره تصویر فردی که مقابل پنل آیفون درب ساختمان است دارند. به این ترتیب برای خرید آیفون تصویری باید سایر ویژگی های آن را در نظر گرفت. آیفون های تصویری از نظر عملکرد و کیفیت تصویر با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و از این رو قیمت آنها با هم متفاوت است. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین برندهای آیفون تصویری و ویژگی های هر کدام از آنها بپردازیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید. 

آیفون تصویری چی بخرم؟

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های استفاده شده در آیفون های تصویری، انواع آیفون تصویری با تجهیزات زیادی تولید و عرضه می شوند. آیفون ها با توجه به نوع و اندازه صفحه نمایش، قابلیت های صفحه نمایش و همچنین حافظه، دارای تفاوت های زیادی هستند. یکی از ویژگی های مهمی که در زمان خرید آیفون تصویری باید به آن توجه کرد، حافظه آن است. این ویژگی در موقعیت های مختلف می تواند امکانات زیادی را برای شما فراهم کند. مثلاً زمانی که در خانه نیستید می توانید آیفون را در حالت تصویر برداری خودکار بگذارید. به این ترتیب با هر بار زنگ خوردن، تصویری ار حافظه آیفون ذخیره می شود. 

از دیگر امکانت آیفونهای تصویری میتوان به داشتن امکان ارتباط داخلی بین واحدها، امکان باز کردن دو درب ورودی در ساختمان، امکان باز کردن درب پارکینگ، امکان اتصال بیش یک یک پنل به آیفون، امکان اتصال بیش از یک دوربین به آیفون و آیفون تصویری دارای قابلیت WIFI که میتوان از طریق تلفن همراه داخل منزل درب را باز کرد و …

در حال حاضر شرکت های داخلی و خارجی زیادی در حال تولید و ارائه آیفون های تصویری هستند و در این زمینه با یکدیگر رقابت دارند. یکی از نکات مهم و قابل توجه در مورد آیفون های ایرانی این است که این تجهیزات در حقیقت مونتاژ هستند. در حقیقت کشور ایران وارد کننده قطعات آیفون تصویری است و هیچ کدام از این قطعات الکترونیکی را نمی سازد. در ادامه بهترین برندهای آیفون تصویری ایرانی را معرفی می کنیم. 

آیفون تصویری آلدو

شرکت آلدو برای تولید مدل های مختلف آیفون تصویری از جدید ترین و بهترین تکنولوژی های دنیا استفاده می کند. این محصول با وجود داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارد و انواع آیفون نصویری را با کلیدهای شاسی و کلیدهای لمسی به بازار وارد می کند. آیفون تصویری آلدو در شکل های مستطیلی ایستاده و کشیده تولید می شوند و با انواع پنل ها قابل استفاده هستند. در ادامه سایر ویژگی های آیفون تصویری آلدو را بررسی می کنیم.

  • صفحه نمایش آیفون های آلدو در اندازه های 4.3 اینچ تا 7 اینچ متغیر هستند. مانیتورهای 7 اینچی برای افرادی که می خواهند تصویر بزرگ تری از فضای بیرون ساختمان داشته باشند، بهترین گزینه محسوب می شوند. صفحه نمایش این آیفون تصویری، کیفیت بسیار بالایی دارد؛ چون در ساخت آن تکنولوژی ال ای دی به کار رفته است. بعضی از مانیتورها همچنین قابلیت عکس برداری دارند و تصویری واضح با رزولوشن بالا با حزئیات را به شما نشان می دهند. 
  • آیفون های تصویری آلدو مجهز به حافظه داخلی و خارجی هستند و به این ترتیب تصاویر را با بهترین کیفیت ضبط می کنند. این آیفون می تواند کلیه تصاویر و فیلم ها را در حافظه داخلی خود ذخیره کند. قابلیت ضبط تصاویر در این دوربین ها، به طور خودکار قابل تنظیم است و برای زمانی که چند روز در خانه نیستید، می توانید ایفون را در حالت ضبط خودکار قرار دهید. اگر به دنبال یک ایفون ارزان تر ولی با کیفیت و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار عالی هستید، می توانید مدل های بدون حافظه تهیه کنید.  

آیفون تصویری سیماران

یکی از بهترین مارک های آیفون تصویری ایرانی که مزایای منحصر به فرد زیادی دارد، آیفون تصویری سیماران است. از مهم ترین ویژگی های آیفون سیماران می توان به تنوع بالا، کیفیت صدا و تصویر، خدمات پس از فروش و عمر طولانی آن اشاره کرد.در ادامه به بررسی سایر ویژگی های  آیفون سیماران می پردازیم.

  • یکی از مهم ترین ویژگی های آیفون تصویری سیماران، مجهز بودن به صفحه کلید و دکمه های لمسی و دکمه ای بسیار با کیفیت است. این آیفون همچنین در مدل های صفحه نمایش با دکمه های غیر لمسی و فشاری موجود است. 
  • آیفون های تصویری سیماران مجهز به صفحه نمایش 3.5 اینچ تا 7 اینچ هستند. صفحه نمایش های 7 اینچی این آیفون، رزولوشن بالایی دارند و تصاویر را به وضح و کیفیت زیاد نشان می دهند. 
  • آیفون های تصوری سیماران در دو مدل با حافظه و بدون حافظه ساخته می شوند. در مدل های حافظه دار، عکس ها و فیلم ها در حافظه ذخیره می شوند و شما می توانید آنها را روی کامپیوتر یا خود آیفون ببینید. 
  • در بعضی از مدل های آیفون تصویری سیماران، قابلیت باز کردن درب پارکینگ وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت باید سیم کشی جدا گانه ای انجام دهید، به این ترتیب با فشردن یک کلید روی صفحه مانیتور، درب پارکینگ باز می شود.

آیفون تصویری تکنما

مهم ترین ویژگی آیفون تصویری تکنما در مقایسه با سایر محصولات مشابه، این آیفون است. به این ترتیب هزینه های سیم کشی برای نصب این آیفون تا 80 درصد کاهش پیدا می کند. مانیتور این آیفون در اندازه های 4.3 اینچ تا 7 اینچ تولید می شود و با استفاده از فناوری TFT، تصاویر کیفیت و وضوح بالایی دارند. آیفون تصویری تکنما، دارای قابلیت ذخیره عکس و همچنین اتصال به دوربین مدار بسته است و تصاویر را به روی مانتیور، نشان می دهد. سایر ویژگی های این آیفون شامل موارد زیر می شود.

  • ویژگی مهم آیفون تصویری تکنما که در سایر آیفون ها به ندرت مشاهده می شود، قابلیت ارتباط داخلی و ارتباط با واحد نگهبانی است. به این ترتیب با فشردن یک یا چند کلید می توانید به راحتی با سایر واحدها و واحد نگهبانی ارتباط برقرار کنید.
  • آیفون تصویری تکنما این قابلیت را دارد که به دو یا 3 دوربین مجزا وصل شود. در نتیجه، علاوه بر پنل بیرونی می توان به یک یا دو دوربین دیگر وصل شد و فضای بیشتری را کنترل کرد.
  • مانیتورهای آیفون تکنما در دو مدل با گوشی و بدون گوشی موجود هستند و هر کدام از آنها کیفیت بالا و قابلیت های متفاوتی دارند.
  • این آیفون مجهز به حافظه جانبی است و امکان ظرفیت ارتقای آن و ذخیره تصاویر با کیفیت بالا وجود دارد.
  • باز کردن در پارکیبنگ از دیگر ویژگی های بارز آیفون های رنگی تکنما است.

جمع بندی

در این مطلب چند مدل از بهترین آیفون های تصویری و ویژگی های آنها را به شما معرفی کردیم. انتخاب آیفون تصویری مناسب، ارتباط مستقیمی با بودجه، سلیقه و نیازهای شما دارد. آیفون های با بدنه های سفید یا رنگی، با حافظه یا بدون حافظه، با صفحه نمایش های مختلف و امکانات ارتباطی متنوع در بازار موجود هستند. در میان آیفون های تصویری ایرانی برندهای تکنما، سیماران و آلدو با توجه به امکاناتی که دارند، از پرفروش ترین و بهترین مدل های موجود هستند. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید بهترین آیفون تصویری را برای خانه یا محل کار خود تهیه کنید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X