سبد خريد

بنر مقاله دوربین مدار بسته مناسب مغازه

این روزها یکی از اصلی ترین دغدغه های مغازه داران، جلوگیری از هر گونه سرقت و حفظ امنیت در مغازه است. یکی از مهم ترین راهکارها برای انجام این کار، نصب دوربین مدار بسته در مغازه است. به طور کلی مهم ترین دلیل برای استفاده از دوربین مدار بسته در مغازه ها و فروشگاه ها ، جلوگیری از بروز سرقت است. بسیاری از سرقت هایی که در فروشگاه ها رخ می دهد، به خاطر عدم استفاده از تجهیزات امنیتی یا نبود تجهیزات کافی است. ما ایران الکترونیک در این مطلب قصد داریم بهترین دوربین مدار بسته برای مغازه و نکات مهم برای خرید آن را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

نکات مهم خرید دوربین مدار بسته برای مغازه  

در حال حاضر دوربین های مدار بسته مغازه در رنج قیمتی مختلف در بازار وجود دارند. شما می توانید متناسب با بودجه مورد نظر و همچنین نوع کسب و کارتان، دوربین مورد نظر را تهیه کنید. مهم ترین فاکتور در انتخاب دوربین مدار بسته برای مغازه، توجه به شرایط مغازه و ارزش اجناس آن است. در هنگام خرید بهترین دوربین مدار بسته برای فروشگاه و مغازه باید به مواردی مانند محل نصب دوربین، برند سازنده، گارانتی محصول و برق و اتصالات آن توجه کرد. دوربین مناسب مغازه باید با توجه به نیاز و محل قرار گیری انتخاب شود. به طور کلی یک دوربین مدار بسته با کیفیت باید دارای این ویژگی ها باشد.

  • اتصال دوربین به اینترنت
  • کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین
  • قابلیت دید بالا در شب
  • مقاومت دوربین در برابر رطوبت، گرما و سرما

دوربین های مدار بسته مغازه به دو دسته دوربین های داخلی و دوربین های بیرونی تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. بدنه دوربین های داخلی، برای محیط های خارجی مناسب نیست و نمی تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند. در صورت نصب این دوربین در بیرون مغازه، این دوربین بعد از مدتی از کار می افتد. بدنه دوربین های بیرونی ضد آب و خاک است و می توان آنها را در بیرون مغازه نصب کرد.  

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه، دوربین دام است؛ چون این دوربین ها متناسب با محیط داخلی مغازه طراحی شده اند. دوربین مداربسته بولت بهترین دوربین برای فضای بیرونی مغازه است و با نصب آن به راحتی می توانید روی وسایل بیرون نظارت داشته باشید.

بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته مغازه

محل نصب دوربین های مدار بسته، با توجه به کاربری مغازه و فروشگاه متفاوت است. به طور کلی چند فضا برای نصب این دوربین در مغازه وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • در ورود و خروج: این بخش از مغازه، بهترین مکان برای نصب دوربین مغازه است؛ چون به راحتی می توان ورود و خروج افراد را کنترل کرد.
  • قسمت بیرون مغازه: امنیت محوطه بیرونی مغازه اهمیت زیادی دارد و با نصب یک دوربین مداربسته بالای سر در، می توان امنیت مغازه را تامین کرد. برای این کار باید از دوربین های خارجی استفاده کنید.
  • روبروی فروشنده: این دوربین را در شرایطی می توانید استفاده کنید که خودتان فروشنده نیستید. برای کنترل کردن عملکرد و کارهای فروشنده، می توانید این دوربین را نصب کنید.
  • صندوق مغازه: با نصب یک دوربین مداربسته در بالای صندوق مغازه، می توانید حساب روزانه خود را به دقت چک کنید.
  • انبار و قفسه ها: از آن جایی که در بخش انبار و قفسه های فروشگاه یا مغازه اجناس زیادی وجود دارد، کنترل آن امری ضروری است. با نصب یک دوربین مداربسته در این بخش، می توانید امنیت این بخش را حفظ کنید.

جمع بندی

دوربین های مداربسته، ابزاری بسیار مهم و کاربردی برای کنترل مغازه و فروشگاه و حفظ امنیت آنها هستند.  این دوربین ها در مدل های چرخشی و ثابت در بازار موجود هستند و از طریق ضبط تصاویر، وقایع را در اختیار ما قرار می دهند. یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای مغازه، دوربینی است که قابلیت دید در شب داشته باشد و همچنین تصاویر را با بهترین کیفیت ثبت کند.

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مهم و ضروری برای خرید و نصب دوربین مداربسته مغازه و فروشگاه را در اختیار شما قرار دهیم. در صورت داشتن هر گونه سوال در این مورد به بخش کامنت ها یا شماره های موجود در سایت مراجعه کنید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X