سبد خريد

دوربین مداربسته مناسب مکان های کوچک

دوربین مداربسته مناسب مکان های کوچک یکی از مسائل مهم برای مشتریانی که نیت خرید سیستم های نظارتی یا امنیتی دارند، میباشد. در این مقاله قصد داریم تا با انواع دوربین شما را آشنا کنیم تا برای انتخاب دوربین برای محیط های مختلف آشنایی کافی را داشته باشید. در این میان از مشاوره رایگان تیم کارشناسان شرکت ایران الکترونیک استفاده لازم رو بکنید و برای خرید دوربین مداربسته از طریق سایت اقدام کنید.

دوربین مداربسته امنیتی به جلوگیری از وقوع جرم کمک می‌کنند

جنایاتی از قبیل سرقت ، اعمال خشونت با اسلحه و آزار و اذیت همواره در حال اتفاق افتادن هستند. این امر بدان دلیل است که مردم هنوز چندان از گزینه‌های امنیتی موجود برای ایجاد امنیت، آگاه نیستند. این حرف درست است که در مقیاس وسیع‌تر ، این وظیفه دولت است که شهر و کشور را ایمن سازد. این امر می‌تواند با اجرای عدالت و حبس مجرمان انجام شود تا از جنایات بعدی جلوگیری گردد. اما برای اینکه مجرمان به طور کامل از انجام جرم ناامید شوند ، ما نیز باید نقش خود را به صورت جداگانه ایفا کنیم. ما می‌توانیم بهترین سیستم‌های امنیتی را برای دارایی های خود به کار بگیریم و در نتیجه فرصت‌های جنایتکاران را  کاهش دهیم. اکنون می‌توانید برای اینکه خانه ، کسب و کار یا هر یک از اموال خود را در امنیت نگاه دارید کارهای زیادی انجام دهید.

…::: خرید دوربین مداربسته داهوا با تخفیفات روزانه :::…

چگونه دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم؟

انواع متداول تجهیزات امنیتی موجود در این روزها شامل دوربین‌های مدار بسته ، نصب سیم‌های خاردار متصل به برق ، استخدام نگهبانان امنیتی برای درب ورودی ، استفاده از گاوصندوق‌های غیرقابل نفوذ و تنظیم سیستم‌های هشدار دهنده در کل ساختمان است. درحالیکه این موارد مهم هستند و می توانند برای اطمینان از امنیت شما به کار گرفته شوند، دوربین‌های امنیتی ای که کیفیت فیلمبرداری خوبی را ارائه می‌دهند از مهمترین تجهیزات امنیتی به شمار می آیند. دلیل این امر ساده است: استفاده از این دوربین‌ها می‌تواند به گرفتن و شناسایی افراد درگیر در فعالیت‌های جنایی کمک کند. علاوه‌بر این این دوربین‌ها می‌توانند در مورد اینکه چگونه مجرم اقدام مجرمانه خود را انجام داده و از سایر تجهیزات امنیتی عبور نموده ایده‌هایی را ارائه دهند. این امر می‌تواند به نصب تجهیزاتی با کیفیت بهتر در آینده کمک کند. فن آوری‌های جدید باعث افزایش رقابت در  این عرصه گردیده و باعث شده فضای مناسبی برای ارائه دستگاه‌های درجه یک با قیمت مناسب و معقول ایجاد شود.

خرید دوربین مداربسته امنیتی مقرون به صرفه

تجهیزات امنیتی مقرون به صرفه کنونی دارای سیستم نصب ساده ای هستند که باعث می‌شود برای یک تجارت کوچک مناسب باشند. چنین دوربین‌های امنیتی ای دارای گزینه‌های متنوعی هستند. طراحی آنها مبتنی بر خصوصیات پنهانی زیادی است که توصیف تک تکشان دشوار می‌باشد. امروزه انواع مختلفی از دوربین‌های امنیتی مقرون به صرفه وجود دارد، پس بیایید کمی در مورد برخی از آنها صحبت کنیم.

…::: حتما مطالعه کنید : قوانین نصب دوربین مداربسته در مکانهای مختلف :::…

انواع دوربین مداربسته

برخی از نسخه‌های جدیدتر دوربین‌های امنیتی شامل دوربین‌های امنیتی کنترل از راه دور هستند که با کمک یک ریموت می‌توانند مطابق میل شما جابجا شوند. شرکت‌ها نسخه‌های مختلفی از دوربین‌های امنیتی را برای شرایط مختلف تولید نموده اند. به عنوان مثال ، در مکان‌های پر گرد و غبار دوربین امنیتی ای که توانایی تمیز کردن خود را دارد باید به کار گرفته شود. برای محیط‌های کاملا تاریک در شب ، دوربین امنیتی دید در شبی که همه چیز را واضح نشان می‌دهد باید مورد استفاده قرار گیرد. در مکان‌های پرخطر مانند بانک‌ها ، دوربین‌های امنیتی ای باید به کار گرفته شوند که قادر به تمرکز بر روی چهره افراد باشند و کاری کنند که بتوان آنها را به درستی شناسایی نمود. فناوری‌های جدید به کار گرفته شده در دوربین‌های امنیتی حتی امکان مشاهده افراد و اشیا پنهان را نیز فراهم می‌کنند و لذا باعث می‌شوند که امنیت شما تا حد چشمگیری افزایش پیدا کند در زیر برخی از انواع دوربین‌های امنیتی مقرون به صرفه ای که این روزها در بازار موجود هستند ذکر شده اند

یک دوربین ، یک لنز و یک محفظه برای تولید یک دوربین دام با هم ترکیب شده اند. همه این اجزاء در یک محفظه دام فانتزی قرار دارند. مهمترین مزیت این نوع دوربین‌ها ، امکان کار در محیط‌های خارجی پر گرد و غبار است که می‌توانند عملکرد دوربین را تحت تاثیر قرار دهند. همچنین این دوربین‌ها ظاهر مینیمالیستی و ظریف مناسبی دارند.

یک دوربین PTZ به اپراتور این امکان را می‌دهد تا دوربین را مطابق میل خود حرکت دهد، زوم کند و یا شیب ان را تنظیم نماید. این دوربین از کنترل از راه دوری برخوردار است که کنترل کامل دوربین را امکان پذیر می‌کند. از طریق دوربین PTZ می‌توان مناطق خاص مورد نظر را مشاهده نمود و همچنین حرکت اتومبیل‌ها را نیز ردیابی کرد

یک دوربین بولت به دلیل شکل گلوله مانندش به این نام نامگذاری شده است. دوربین ، لنز در یک محفظه بولت قرار دارد . دوربین داخل بدنه اصلی محکم می‌شود و لذا این امر نیاز به سرویس کردن را به حداقل می‌رساند این نوع دوربین‌ها معمولاً در شرایط کم نور و همچنین در زیر روشن کننده های IR کیفیت خوبی دارند.

ویژگی اصلی دوربین IP انتقال سیگنال‌های دیجیتال از طریق اینترنت است. دوربین امنیتی IP وضوح بهتر و رابط کاربر پسندتری را به شما ارائه می‌دهد. این دوربین‌ها دارای رزولوشن گسترده ای هستند که از VGA شروع شده و به بیش از 29 مگاپیکسل می‌رسد.

  • دوربین امنیتی حرارتی

بله ، هم اکنون دوربین‌های حرارتی مقرون به صرفه هستند .. دقیقاً همانطور که از نام این دستگاه‌ها پیداست ، یک دوربین امنیتی حرارتی از تصاویر حرارتی برای تهیه نقشه های حرارتی استفاده می‌کند. مکانیسم کلی شامل استفاده از گرما به منظور تمایز اشیاء است. این دوربین‌ها می‌توانند در تشخیص مواد غیرقانونی و همچنین حرکات غیرمعمولی موثر باشند.

…::: حتما مطالعه کنید : مزایا و معایب دوربین مداربسته سیم کارتی :::…

  • دوربین IP بی سیم

تنها تفاوت عمده این دوربین‌ها با دوربین‌های IP معمولی عدم وجود سیم کشی است. دوربین‌های بی سیم به راحتی نصب می‌شوند و می‌توان آنها را خیلی راحت، تنظیم کرد به این معنا که می‌توان این نوع دوربین‌ها را به هر نقطه ای منتقل نمود. این دوربین‌ها حتی در محیط‌هایی با نور کم نیز قابل استفاده بوده و تصاویر کاملاً واضحی را ارائه می‌دهند.

  • دوربین‌های صوتی هوشمند

این دوربین‌ها از طریق دستورات صوتی قابل کنترل هستند. علاوه بر این ، بسته به نوع کاری که دوربین برای آن مورد استفاده قرار گرفته ، می‌توان آنها را شخصی سازی کرد

…::: حتما مطالعه کنید : معرفی دوربین مداربسته و سوئیچ شبکه برند داهوا :::…

  • دوربین 4G-LTE

دوربین های 4G-LTE حتی در صورت عدم وجود اتصال به اینترنت فعال نیز می‌توانند کار کنند. تمام چیزی که آنها بدان نیاز دارند یک سیم کارت است که درون دوربین قرار گرفته و از طریق دستگاه دیگری که سیگنال‌ها را ثبت می‌کند کار می‌کنند. این دوربین‌ها در حفظ ثبات خود بسیار کارامد هستند زیرا برای کار کردن نیازی به اتصال به اینترنت ندارند. نرم افزار آن نیز نظیر کلیه دوربین‌های امنیتی ارائه شده بسیار کاربرپسند بوده و دسترسی بهتری را فراهم می‌کند. این نرم افزار دارای یک برنامه کانتر است که قابلیت نظارت را حتی از مسافت‌های دور نیز امکان پذیر می‌کند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X