سبد خريد

دوربین های مدار بسته آی پی چیست؟

امروزه با توجه به شرایط اینترنت و باتوجه به زیر ساخت های موجود امکان استفاده از دوربین های IP یا تحت شبکه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که دلایل قوی و مستحکمی هم برای این انتخاب دارند. در این مقاله سعی کردیم بطور کامل در مورد دوربین مداربسته آی پی یا تحت شبکه صحبت کنیم تا شما عزیزان برای انتخاب دوربین قبل از خرید اطلاعات دقیق تر و کامل تری داشته باشید. این مقاله توسط شرکت ایران الکترونیک، متخصص نصب، فروش و خرید دوربین مداربسته تهیه شده است. لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دوربین آی پی چیست؟

دوربین مدار بسته آی پی (IP) یا تحت شبکه یکی از انواع دوربین مدار بسته می باشد. این نوع سیستم ها لزوما نیازمند ذخیره‌سازی محلی نیستند و می‌توانند با تبدیل صدا و تصویر به اطلاعات، آن‌ها را در زیر ساخت های شبکه شرکت موجود یا از طریق ارتباط اینترنتی به یک مکان یا کامپیوتر در هر جای دنیا منتقل کنند.

…::: حتما مطالعه کنید : معرفی دوربین مداربسته و سوئیچ شبکه برند داهوا :::…

تکنولوژی دیجیتال چیست:

به معنای داشتن یک تصویر شفاف و با کیفیت است که در هنگام باز پخش، ضبط یا انتقال دچار کاهش کیفیت نمی‌گردد و به مدیران امنیتی مدرن امروز انعطاف‌پذیری بیشتری برای مشاهده و مدیریت تصاویر دوربین مدار بسته می‌دهد.

…::: خرید دوربین هایک ویژن با تخفیفات روزانه :::…

مزیت‌های اساسی دوربین ip چیست؟

  • کیفیت برتر تصاویر دوربین مداربسته آی پی:

کیفیت تصاویر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر سیستم دوربین مدار بسته با کیفیت HD می‌باشد و همواره برای ارائه مدارک به پلیس مورد نیاز است. دوربین‌های تحت شبکه از تکنولوژی مگا پیکسل برای کیفیت بالای تصویر تا سه برابر رزولوشن بهترین دوربین‌ مدار بسته آنالوگ موجود در بازار استفاده می‌کنند. دوربین‌ مدار بسته آنالوگ حداکثر ۴۰۰,۰۰۰ پیکسل در فریم دارند، در حالی که دوربین‌های تحت شبکه از ۱.۳ مگاپیکسل تا ۱۰ مگاپیکسل در فریم میتوانند ذخیره کنند. برخلاف سیستم‌های دوربین مدار بسته قدیمی جایی که کیفیت ضبط می‌توانست با تهیه کپی کاهش یابد، با دوربین مدار بسته آی پی، هیچ کاهش کیفیتی در پخش، ضبط و انتقال به وجود نخواهد آمد.

….::: حتما مطالعه کنید : نحوه اتصال دوربین مداربسته IP به DVR :::…

  • نصب و اجرای دوربین مداربسته IP

نصب، پیکربندی و استفاده از دوربین مدار بسته آی پی بسیار آسان است. شما با استفاده از یک زیر ساخت مدرن شبکه با پهنای باند بالا، می‌توانید یک سیستم نظارتی مطمئن نصب کنید. سیستم‌های سنتی دوربین‌ مدار بسته آنالوگ نیازمند کابل‌های مجزا برای هر دوربین بودند، همچنین کابل مجزای برق و کنترل دوربین نیز باید برای هر دوربین تهیه می‌شد. دوربین‌های تحت شبکه از یک کابل شبکه استاندارد برای اتصال دوربین به شبکه استفاده می‌کنند. این کابل شبکه به تنهایی قادر به انتقال انرژی، کنترل، صدا و تصویر است که به معنی کاهش اختلال در محیط کار شماست و همچنین زمان کمتری را برای نصب از شما خواهد گرفت. با ویژگی‌هایی نظیر یک دکمه برای ذخیره عکس و یا یک دکمه برای پشتیبان‌گیری ،استفاده از رابط کاربری گرافیکی در هر عملیات بسیار ساده و آسان است. شما با استفاده از کشیدن و انداختن می‌توانید چند دوربین را در یک محیط ببینید و آن‌ها را با ترکیب دلخواه در کنار هم قرار دهید.

…::: خرید دوربین مداربسته داهوا با تخفیفات روزانه :::…

  • مقرون به صرفه بودن دوربین ای پی

شما می‌توانید با سرعت دلخواه خود از دوربین‌ مدار بسته آنالوگ به سمت دوربین‌های تحت شبکه مهاجرت نمایید. به دلیل اینکه این دوربین‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر کار کنند، این امکان برای شما به وجود می‌آید تا برای سیستم نظارتی خود در طول زمان برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی نمایید. شما می‌توانید تصاویر را در بخش مرکزی ذخیره نمایید، بنابراین نیاز به صرف هزینه برای وسایل ذخیره‌سازی در هر بخش نیست. رزولوشن بالای دوربین‌های مداربسته تحت شبکه به این معنی است که برای پوشش فضای مشابه به دوربین‌های کمتری نسبت به دوربین‌ مدار بسته آنالوگ نیاز دارید.

…::: حتما مطالعه کنید : معرفی دوربین مداربسته و سوئیچ شبکه برند داهوا :::…

  • دسترسی از راه دور به چند دوربین مدار بسته آی پی/ چند مکان

سیستم نظارتی تحت شبکه به شما توانایی مشاهده، ذخیره و مدیریت تصاویر منتقل شده از دوربین‌های شما را از هر جایی که به کامپیوتر دارای شبکه متصل باشد می‌دهد. افراد تعیین شده مختلف که در مکان‌های گوناگون هستند خواهند توانست به صورت همزمان به تصاویر یک دوربین دسترسی داشته باشند و توانایی مشاهده هر ترکیب دلخواه از دوربین‌ها در هر مکان را نیز دارند.

…::: خرید دوربین مداربسته تیاندی (IP) با تخفیفات روزانه :::…

  • سازگاری دوربین مدار بسته آی پی با گوشی‌های هوشمند با قابلیت هشدار و اطلاع‌رسانی همزمان:

شما حتی نیاز به حضور در دفتر کار ندارید. سیستم‌های نظارتی تحت شبکه به شما امکان تماشای زنده و ضبط تصاویر هر یک از دوربین‌ها را در گوشی به شما خواهند داد. همچنین توانایی دریافت هشدار و خطای وضعیت را از طریق ایمیل و پیامک خواهند داشت. مشاهده و تحت نظر داشتن وضعیت امکانات محافظت شده در تمامی شبانه روز هیچگاه آسان‌تر از امروز نبوده است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X