سبد خريد

معرفی 2 مدل دوربین مداربسته پرفروش بازار و تاریخچه برند داهوا Dahua
اگر قصد نصب یا خرید دوربین مداربسته را دارید، با کمی گشت و گذار داخل اینترنتی یا پرس و جو از متخصصین این حوزه، متوجه خواهید شد که پرفروش ترین برند دوربین مداربسته داهوا می باشد. در این مقاله قصد داریم، 2 مدل از بهترین و پرفروش ترین دوربین های داهوا را به شما معرفی کنیم. این مقاله توسط شرکت ایران الکترونیک، تهیه شده است.

معرفی شرکت داهوا

شرکت داهوا تکنولوژی در سال 2001 در حوزه سیستم های نظارت تصویری ( دوربین مدار بسته ) به صورت تخصصی آغاز به کار نمود. این شرکت اولین شرکتی در چین است که دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال یا DVR هشت کانال با پخش real time را در سال 2001 راه‌اندازی کرد. این شرکت همچنین در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید سرمایه گذاری گسترده ای نموده‌ است.

…::: حتما مطالعه کنید : معرفی دوربین مداربسته و سوئیچ شبکه برند داهوا :::…

درباره شرکت داهوا تکنولوژی

در ادامه معرفی این کمپانی به تعداد کارشناسان فنی تحقیق و توسعه و متخصصانی باید اشاره کنیم که بیش از 6000 نفر میباشند و بر روی فناوری‌های روز هوش مصنوعی ، اینترنت اشیاء (IOT) ، سرویس ابری (Cloud Service) ، امنیت سایبری و سایر فناوری‌ها کار می‌کنند . داهوا بیش از 800 اختراع را تا سال 2016 به ثبت رسانده‌ است.

شرکت داهوا تکنولوژی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت چینی تولید کننده سیستم نظارت تصویر و دوربین مدار بسته بیش از 16000 کارمند در سراسر جهان دارد.

شرکت داهوا تکنولوژی دارای 35 شرکت زیرمجموعه است که سیستم فروش در سراسر جهان را پشتیبانی میکنند و شرکت های فراگستر الکترونیک و داهوا ایران توزیع کننده محصولات دوربین مدار بسته داهوا در ایران هستند .

…::: خرید دوربین هایک ویژن با تخفیفات روزانه :::…

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا

دوربین مدار بسته آنالوگ از سری های قدیمی محصولات شرکت این کمپانی میباشد که انتقال تصویر دوربین از طریق کابل کواکسیال انجام میشود. در این نوع سیستم وضوح تصویر پایین است و به مرور با پیشرفت تکنولوژی از تولید این نوع دوربین ها کاسته شده است .

دوربین مداربسته HDCVI داهوا

این شرکت اولین شرکت چینی در صنعت نظارت تصویر و دوربین مدار بسته است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را تأسیس نمود. HDCVI اختصار عبارت High Definition Composite Video Interface میباشد که به معنی رابط گرافیکی مرکب با وضوح بالا است. HDCVI یک تکنولوژی انتقال تصویر با وضوح بالا HD از طریق کابل کواکسیال (coaxial) می‌باشد که امکان انتقال تصاویر HD را با برد طولانی و با هزینه کم فراهم می‌کند؛ در حالیکه قابلیت ساختارهای پیچیده را نیز دارد. در سیستم HDCVI تصاویر به صورت دیجیتال در دوربین مداربسته تولید می‌شوند و سپس به وسیله یک تراشه کد‌گذار، اطلاعات با تکنولوژی HDCVI کد شده و برای انتقال آماده می‌شوند. اطلاعات به صورت سیگنال‌های HDCVI از طریق کابل کواکسیال تا محل HCVR (ضبط کننده‌ی HDCVI) انتقال پیدا می‌کنند.

دردستگاه HDCVI اطلاعات توسط یک Decoder، به سیگنال دیجیتال تبدیل شده و برای ضبط و پخش توسط دستگاه آماده می‌شوند. این فناوری از تداخل CVBS (سیگنال باند فرکانسی مرکب) جلوگیری کرده و سیگنال میزان روشنایی را به‌طور کامل از سیگنال میزان رنگ جدا کرده و از این طریق کیفیت ویدیو را بهبود می‌بخشد.

در سری محصولات جدید HDCVI داهوا ، علاوه بر انتقال تصویر ، صدا نیز بر همان بستر کابل کواکسیال کدکذاری شده و ارسال میشود .

…::: خرید دوربین مداربسته تیاندی با تخفیفات روزانه :::…

دوربین مداربسته تحت شبکه ( IP ) داهوا:

نسل جدید سیستم نظارتی میباشد که انتقال تصویر در بستر شبکه و از طریق کابل شبکه انجام میشود . دستگاه ضبط کننده تصاویر دوربین مدار بسته یا NVR با دریافت تصاویر در بستر شبکه ، ذخیره سازی تصاویر بر روی هارد را انجام میدهد . در برخی از مدل ها علاوه بر انتقال تصویر ، انتقال صدا نیز انجام میشود . دوربین مدار بسته تحت شبکه با رزولوشن های متفاوتی به تولید رسیده است که تا 8 مگاپیکسل نیز در فروشگاه اینترنتی ” ایران الکترونیک ” جهت فروش موجود میباشد.

…::: حتما مطالعه کنید : معرفی دوربین مداربسته و سوئیچ شبکه برند داهوا :::…

خرید محصولات داهوا در ایران

تیم فروش ایران الکترونیک در راستای نیاز شما مشتریان عزیز به خرید دوربین مداربسته داهوا برای منزل و محل کار خود ، پیگیری نموده و موفق به کسب نمایندگی فروش دوربین مدار بسته آنالوگ و دیجیتال داهوا شده است. شما میتوایند محصولات داهوا را با گارانتی اصلی فراگستر خرید کنید و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید “اینجا” کلیک کنید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X