سبد خريد

پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته یکی از راهکارهایی است که در صورت عدم آشنایی خریدار (متقاضی) با تجهیزات دوربین مداربسته می تواند پیشنهادات مناسب کارشناسان فنی ما را در قالب یک پک دوربین مدار بسته مناسب مغازه، آپارتمان، پارکینگ، منازل و انبارها ارائه نماید. در این مقاله قصد داریم 2 مدل از پکیج دوربین مدار بسته را مورد بررسی قرار بدیم تا قبل از اقدام به خرید اطلاعات دقیق تری داشته باشید. این مقاله توسط شرکت ایران الکترونیک، متخصص نصب و فروش دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن تهیه شده است. لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی انواع پکیج دوربین مدار بسته:

پکیج دوربین مداربسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبکه IP در مدل های 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 کانال(تعداد دوربین) بسته به نیاز مشتریان و مقدار هزینه انتخابی  تقسیم بندی می گردد.

  • پکیج دوربین مداربسته انالوگ AHD:

دارای دوربینهای با دید در شب مناسب وکیفیت تصویر 2و4 مگاپیکسل(Full HD)، کابل ترکیبی (انتقال برق و تصویر)، منبع تغذیه، دستگاه ضبط (DVR)، هارددیسک(جهت ذخیره سازی تصاویر) و فیش های مورد نیاز می باشد.

  • پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه (دیجیتال):

دارای دوربینهای با دید در شب بسیار مناسب، کیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل، کابل شبکه، منبع تغذیه، سوکت، سوییچ، هارددیسک(جت ذخیره سازی تصاویر) و دستگاه ضبط NVR می باشد.

…::: خرید دوربین هایک ویژن با تخفیفات روزانه :::…

اتصال دوربین به گوشی و انتقال تصویر رایگان:

در دو مدل دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل امکان پذیر بوده و برای این منظور نیاز به یک مودم اینترنت در محل نصب دستگاه ضبط می باشد تا انتقال تصویر به درستی انجام گردد.

*لازم به ذکر است در صورت خرید پکیج های دوربین مداربسته از سایت ایران الکترونیک، آموزش نصب دوربین مداربسته، انتقال تصویر بر روی موبایل و پشتیبانی آنلاین بصورت رایگان انجام میپذیرد.

دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه (IP)، بسته به نوع آنها مقاوم در برابر اب، گرد و غبار، گرما و سرما بوده و این مدل دوربین ها به صورت دام (گنبدی ، سفقی ) یا بولت(پایه دار)، بسته به محل نصب می تواند از طرف مشتریان انتخاب گردد.

دوربین مداربسته آنالوگ HD برای انتقال تصویر به دستگاه دی وی ار (DVR) از کابل کواکسیال استفاده می نماید که این کابل کواکسیال به صورت تکی و ترکیبی عرضه می گردد. کابل ترکیبی هم انتقال تصویر دوربین مداربسته و هم انتقال برق را انجام می دهد. برای این مدل کابل می توان از منبع تغذیه مرکزی استفاده نمود. در پک دوربین مداربسته کارشناسان ما مدل های مختلفی را جهت نیاز مشتری طراحی و گزینش نموده اند.

…::: خرید دوربین مداربسته داهوا با تخفیفات روزانه :::…

معرفی پکیج های دوربین مداربسته اقتصادی ایران الکترونیک :

  1. اکو(اخذ مجوز)
  2. -اقتصادی
  3. -طلایی
  4. -کارکرده
  5. وایرلس (بیسیم)

تمامی این پکیج های ارائه شده دارای حداقل دی وی ار 2 مگاپیکسل ساپورت می باشند. قابلیت تغییر تعداد دوربین مدار بسته و نوع دستگاه دی وی آر و هارد دیسک ذخیره ساز در پکیج ها وجود دارد. که کارشناسان فروش شما را راهنمایی خواهند نمود. دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) برای انتقال به دستگاه ان وی آر ( NVR) از کابل شبکه استفاده می نماید که این کابل شبکه دارای مدل های مختلف و تولید شرکت های مختلفی می باشد. کابل شبکه وظیفه انتقال تصویر از دوربین به دستگاه NVR  را بر عهده دارد. برای انتقال برق از کابل برق با منبع تغذیه مرکزی یا اداپتور های مجزا استفاده می گردد.

در پیکج های دوربین مداربسته تحت شبکه بسته به تعداد دوربین و دستگاه ان وی ار مناسب می توانید از پکیج 2 یا 4 یا 6 و 8 کانال (تعداد دوربین) و یا بیشتر استفاده نمایید. دوربین های این مدل پک دوربین مدار بسته تحت شبکه 2 مگا پیکسل می باشند. در دوربین های تحت شبکه تصاویر به صورت دیجیتال و با وضوح وکیفیت بالاتر مشاهده می گردد و افت کیفیت تصویر در دوربین مداربسته تحت شبکه اتفاق نمی افتد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X