سبد خريد

مزایا و معایت جک درب پارکینگ

مزایا و معایت جک درب پارکینگ

امروزه استفاده از جک درب پارکینگ و درب اتوماتیک پارکینگ برای ساختمانها یک الزام و نیاز اساسی است، زمانی که قصد خرید جک درب پارکینگ را دارید باید در نظر بگیرید، اتومات کردن درب هم مزیت‌های خوبی را به همراه دارد، هم معایبی. در این مقاله به چند مورد از معایب و مزایای جک های پارکینگی می‌پردازیم.

مزایای استفاده از جک پارکینگ

1: بالا رفتن امنیت
استفاده از جک درب پارکینگ می‌تواند برای محیط شما امنیت را به وجود بیاورد. زیرا درب های ساده و قدیمی به راحتی توسط سارقین باز میشود و از لحاظ ایمنی بسیار ضعیف هستند  زمانی که درب مجهز به جک درب پارکینگ باشد به راحتی قابل باز شدن و دسترسی توسط اشخاص بیگانه نیست. علاوه بر وجود خود جک که باعث مقاوم شدن درب می شود وجود قفل برقی روی درب باعث می‌شود درب به راحتی باز نشود ،پس از نظر ایمنی بسیار مفید واقع می‌شود.

2: ایمنی بیشتر برای عابرین پیاده
وسیله نقلیه برای وارد شدن به پارکینگ تا باز شدن در منتظر می ماند در این زمان ماشین بدون سرعت و خیلی با احتیاط و  آرام وارد پارکینگ می‌شود بنابراین عابرین پیاده در امان هستند.

3: محدود شدن رفت و آمدها
در این مورد فقط افرادی که ریموت درب را دارند می‌توانند از در وارد و خارج شوند این محدودیت امنیت را افزایش می‌دهد.

4: صرفه‌جویی در وقت
باز کردن درب های پارکینگ قدیمی برای ورود اتومبیل ها بسیار زمان‌بر است. افراد مجبور به خاموش کردن اتومبیل و پیاده شدن از خودرو میشوند تا درب را باز کنند و بعد از ورود به پارکینگ نیز باید از ماشین پیاده شده تا در را ببندند، این کار علاوه بر زمان‌بر بودن گاهی خطراتی را هم به دنبال دارد در تایم های آخر شب در خیابان‌های خلوت امکان حمله سارقین است. در فصل زمستان و سرما احتمال لیز خوردن و مریض شدن است.

معایب استفاده از جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ بیشتر دارای مزایا هستند و کار را برای کاربران راحت تر می‌کند. مواردی که وجود دارد را نمی توان جزو معایب حساب کرد. بیشتر این امر مربوط به نوع انتخاب شما می شود که ممکن است ضررهایی را به شما برساند.

1: گران قیمت بودن
هزینه جک درب پارکینگ بسته به نوع درب شما انتخاب می شود. گاهی ممکن است نسبت به درب و تعداد تردد مجبور باشید جک های گران قیمت تهیه کنید. هزینه شما یک بار است ولی می‌توانید از مزایای جک بهره ببرید.

2: سیستم مهمان
با محدود شدن رفت و آمد فقط توسط ساکنین که ریموت کنترل را دارند باز و بسته کردن درب برای مهمان کمی مشکل میشود. ساکنین که می‌خواهند ماشین مهمانشان را در پارکینگ پارک کنند مجبور هستند برای باز و بسته کردن درب، از واحد خود به پارکینگ بیایند که کمی این امر زمان‌بر و خسته کننده می باشد.

3: ایجاد ترافیک در زمان‌های شلوغی
این اتفاق معمولاً در کوچه های باریک که جا برای پارک ماشین تا باز شدن درب نیست می افتد. راننده مجبور است تا باز شدن درب وسط کوچه توقف کند که باعث ایجاد ترافیک می شود. اما در کوچه‌های پهن تر راننده ها تا جایی که می‌شود تا باز شدن درب به  گوشی ها می روند و مسیر را برای دیگر خودروها باز می‌گذارد.

 4: رسیدگی و مراقبت
زمانی که شما برای درب از جک درب پارکینگ استفاده می کنید باید بدانید که این جک ها نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد و هر چند ماه یکبار باید چک شود تا مشکلی به مرور زمان ایجاد نکند. این امر کمی برای افرادی که تایم ندارند زمانبر و هزینه‌بر است.

بنابراین اگر می‌خواهید با خرید جک درب پارکینگ بیش تر از مزایای آن بهره ببرید و کمتر دچار مشکل شوید قبل از انتخاب جک حتماً با بخش مشاوره رایگان مجموعه ایران الکترونیک تماس بگیرید تا جک مناسبی را انتخاب کنید در غیر این صورت اگر جکی را خریداری و نصب کنید که اصلا مناسب درب پارکینگ شما نباشد ممکن است مدام با آن جک به مشکل بر بخورید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X