سبد خريد

برای منزل و محل کارم دزدگیر اماکن نصب کنم یا دوربین مداربسته؟

دزدگیر اماکن بخریم یا دوربین مداربسته؟ کدام یک برای جلوگیری از سرقت موثر تر است؟ یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن افراد را به خود مشغول کرده است، تفاوت دوربین مدار بسته با دزدگیر می باشد. این سوالی است که ذهن بیشتر افراد را هنگام انتخاب سیستم های حفاظتی مشغول میکند. در ادامه به بررسی هر کدام از این سیستم ها و تفاوت های آنها میپردازیم. این مقاله توسط شرکت ایران الکترونیک، شما میتوانید برای خرید دوربین مداربسته و خرید دزدگیر اماکن تهیه شده است، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای محافظت از اموال و دارایی هایمان، با انجام اقدامات ساده و نه چندان گران بها، میتوان از سیستم های استفاده کرد تا در هنگام تعطیلات، استراحت و تفریح که خارج از منزل یا محل کار خود هستید بتوانید اوقات فراغت خود با خوشی و آرامش خیال بگذرانید. پیشنهاد می کنیم پیش از خواندن ادامه مطلب مقاله راهنمای خرید دوربین مداربسته برای منزل را مطالعه کنید. حال در ادامه به آشنایی با دو سیستم امنیتی پرداخته شده است که در صورت استفاده از آنها به عنوان مکمل یکدیگر میتوانید بهترین حالت امنیتی و حفاظتی را برای آسودگی و راحتی خاطر خود داشته باشید.

…::: خرید دوربین هایک ویژن با تخفیفات روزانه :::…

مزایای خرید دوربین مداربسته:

دوربین های مدار بسته یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین سیستم های محافظتی و امنیتی میباشند که به راحتی در هر گوشه از ساختمان های تجاری و مسکونی قابل نصب هستند. این دوربین ها برای جلوگیری از جرم های مختلف از جمله جرائم از قبل برنامه ریزی شده مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یک عامل مهم برای مقابله با مجرمان تلقی می گردند. دوربین مدار بسته قادر به ضبط تصاویر و اتفاقات است که آن را بر روی هارد دیسک ذخیره کرده تا در صورت نیاز بتوان به بررسی و بازبینی آن پرداخت. در دوربینهای مدار بسته علاوه بر امکان ضبط تصویر و پخش و بازبینی مجدد تصاویر ضبط شده امکان مشاهده آنلاین تصاویر از طریق نرم افزار بر روی تلفن همراه وجود دارد. در برخی از این نرم افزارها علاوه بر مشاهده تصویر آنلاین میتوان آن را بر روی تلفن همراه ذخیره نمود. نصب این دوربین ها باعث کاهش میزان سرقت از مناطق مسکونی و یا تجاری می شود و امنیت ساختمان، وسایل منزل و ایمنی خانواده را به طور چشم گیری افزایش داده و نگرانی ها را کاهش می دهد.

…::: حتما مطالعه کنید: دزدگیر اماکن چیست؟ :::…

ابعاد مناسب دوربین های مداربسته باعث شده است تا آن ها به خوبی در نقاط کور و اطراف خانه قابل نصب باشند. در این صورت اگر صدایی شنیده شد و یا چیزی از منزل گم شد می توان به راحتی با کمک این دوربین ها شرایط ساختمان و رفت و آمدها را بررسی نمود و اگر جرمی اتفاق افتاده باشد، مجرم را به دست قانون سپرد. این دوربین ها هم برای پیشگیری از بروز جرم و هم برای شناسایی مجرم اصلی بسیار کارآمد می باشند.‌ اگر برای ساختمان تجاری یا منزل افراد اتفاق ناگواری رخ دهد، وسایل، ابزارآلات و اسناد شرکت ها آسیب دیده و یا مفقود شوند، برخی اشیا گران قیمت دزدیده شوند و یا جرائم دیگری در نزدیکی دوربین ها رخ دهد، به کمک فیلم های ضبط شده می توان مجرم و گناهکار را پیدا کرد؛ کافی است تا این فیلم ها را در اختیار پلیس قرار داد.

از مطالب گفته شده می توان بیان نمود که دوربین های مداربسته به حفظ امنیت و رعایت عدالت کمک شایانی می نمایند. از سوی دیگر این ابزارهای ضد سرقت نیاز کمی به نگهداری و محافظت دارند و برای مدت طولانی عمر می کنند. این دوربین ها اغلب نیازی به تعمیر ندارند و تنها گاهی نیاز به تمیز کردن و سرویس دهی دارند؛ آن هم اغلب به خاطر گرد و غبار و شرایط محیطی است.

…::: خرید دوربین مداربسته داهوا با تخفیفات روزانه :::…

مزایای خرید دزدگیر اماکن:

یکی از دستگاههای حفاظتی و امنیتی مناسب و کارآمد در مقابل سرقت، است. در سالهای اخیر دزدگیرهای اماکن صنعتی مناسب و مقرون به صرفه ای توسط شرکتهای داخلی تولید و به بازار عرضه شده اند که در تمامی اماکن اعم از منزل، مغازه، دفتر کار و … قابل نصب و استفاده هستند. دزدگیرهای اماکن دارای لوازم جانبی متعدد و کارآمدی هستند. یکی از مهمترین آنها تلفن کننده است. تلفن کننده در سالهای اول تولید به صورت یک دستگاه جدا عرضه میشد که مکمل دزدگیر بوده و با استفاده از خط تلفن ثابت امکان برقراری تماس و اعلام سرقت را داشتند. با گذشت زمان تلفن کننده در اکثر محصولات با دزدگیر ادغام شده و به صورت یک پنل بر روی درب دزدگیر پیاده شد و در دو نوع سیم کارتی و خط ثابت تولید شدند. در دزدگیرهای اماکن با تلفن کننده سیم کارتی علاوه بر تماس از طریق سیم کارت، قابلیتهایی همچون ارسال پیامک قطع برق شهر، فعال شدن دزدگیر با مشخص کردن زون فعال شده، اتمام شارژ باتری سنسورهای وایرلس و … به دزدگیر اضافه شده است. از دیگر لوازم جانبی بسیار با اهمیت است باتری میباشد. در صورت نبودن باتری با قطع شدن برق شهری دزدگیر از کار خواهد افتاد و سارقان از این قضیه استفاده خواهند کرد به همین دلیل با استفاده از باتری دزدگیر میتواند پس از قطع شدن برق به کار خود ادامه دهد و پس از وصل شدن برق شهر دوباره شارژ خواهد شد.

…::: دوربین مدار بسته مناسب مغازه :::…

بنابراین سیستم های هشداری هستند که به صورت ۲۴ ساعته و در طول شبانه روز بدون هیچ وقفه ای از ملک اشخاص مختلف محافظت می کنند. برخی از این سیستم ها علاوه بر هشدار دزدگیر، دارای آلارم مخصوص به آتش نیز می باشند. این قابلیت ها می تواند خانه ی شما را حتی در نبود شما به مدت طولانی مورد محافظت قرار دهد و با کمک آن می توان در شرایط ضروری فرزندها را برای یک شب در منزل تنها گذاشت. سنسور حرکتی بیشترین استفاده را در بین تمامی سنسورها دارد. این سنسور با تشخیص حرکت فعال شده و آلارم دزدگیر را فعال خواهد کرد. مگنت سنسوری است که از دو تیغه تشکیل شده و به محض فاصله گرفتن دو تیغه از یکدیگر دزدگیر فعال خواهد شد. این دو تیغه یکی بر روی چارچوب درب و دیگری بر روی درب نصب میشود تا به محض باز شدن درب دزدگیر فعال شود. سنسور دود نیز یکی دیگر از سنسورهای مورد استفاده است. وظیفه این سنسور تشخیص دود موجود در محیط و فعال کردن آلارم دزدگیر است. برای راحتی و سهولت در استفاده از دزدگیر این دستگاه به ریموت کنترلر مجهز شده است. این قابلیت بسیار مهم است زیرا با استفاده از این قابلیت میتوان دستگاه را جایی دور از دسترس سارقان قرار داد و با استفاده از ریموت به راحتی دزدگیر اماکن را فعال و غیرفعال نمود. با نصب سیستم های هشدار در خانه و بناهای تجاری و اداری علائم ویژه ای بر روی پنجره ها ارائه می شوند. این نشانه ها به همگان نشان می دهند که این ملک توسط دزدگیر ایمن شده است. این امر سارقین و مجرمین را از ورود به ساختمان باز می دارد.

…::: خرید دوربین مداربسته تیاندی با تخفیفات روزانه :::…

دزدگیر منزل چی بخرم؟؟

از ایران الکترونیک مشاوره رایگان قبل از خرید بگیر:

تلفن تماس: 02634003719 و 02634416834
ساعات پاسخگویی: 09:00 – 19:30

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X